29 Eylül 2009 Salı

Balıklar,kompostalar,keyifler.... süpperr




Çanakkale'nin bide taze balık olayı süpper.hatta taze ötesi canlı canlı getiriyor deden sağolsun.sende severek yiyorsun,gerçi bu aralar pek yemiyorsun ama:( inş. en kısa zamanda başlarsın tekrar. baban en çok bu tatilimizde balık tutmaya çalıştı her gidişinde hüsran oldu .

bi'keresinde tutmuş ama yanında kova olmadığı için kediye kaptırmış:) gül gül öldüm ya sen günlerce uğraş sonra küçük bi' balık tut onu da kediye kaptır. ama yinede yılmadı veee sonunda mutlu son bir kefal ve bir karagöz tuttu.birgün yine babanla denize gitmiştin yüzmeye, tabi baban yine kurmuş tezgahı (oltaları) sende tutturmuşsun ben çekicem oltayı diye baban yok olmaz diyene kadar çekmişsin ve ucunda balık.ilk balığını tutmuşsun canım benim.keşke yanında olabilsydim kameraya çekerdim sizi :( bi geldiniz kovada üç tane küçük balık hemen resminizi çektim maşaallah hiç korkmadın canlı canlı tuttun balığı. cesur kızım benim :)




bu arada tatilimiz ramazan ayının ilk onbeş gününe denk geldi bu yüzden pazarda ne kadar meyve görsek aldık özellikle benim canım çok çekti.tabi hepsini yemeye vakit bulamadık biz de komposta yapalım dedik. ortaya da böyle güzel görüntü çıktı. renk çümbüşü...





tatil boyunca büyük halan hülya hala nağmıdeğer halatürk :) seninle hep ilgilendi her zaman ki gibi sağolsun canım ya:) bir insan bu kadar mı iyi olur öz halam gibi kendi torunu gibi ilgileniyor seninle her gidişimizde. çok sağol hala. öpüyoruz seni :)


çok kısmetlli ve şanslısın canım kızım inş. bütün hayatın boyunca hep böyle olur.hiç engel çıkmaz önüne:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder