20 Ekim 2009 Salı

Canım;artık büyüdün üç yaşına girdin herşey farklı olur derken işler iyice kötüye gitmeye başladı.son zamanlarda anlam veremediğim hareketler yapmaya ,şaçma sapan olaylara ,laflara ağlamaya ,inat etmeye başladın.hep yanlışları ben ve baban mı yapıyor yoksa bilmeden yanlış mı davranıyorum yada sen hiç bişey anlamak mı istemiyorsun anlıyamıyorum.ne güzel herşeyi yoluna koymuştuk eskisi gibi huysuzluklar yapmıyosun derken hadi baştan ...


En basit bugün senle levent salı pazarına gittik ilk defa güzel güzel gezerken (yasemin ablayla gittik:)) çorapçının önünde durduk,anne kucağına al dedin bende kızım şimdi yürümüyoruz yürürken alırım dedim. diretmeye başladın belki susarsın diye simit istemiştin o zaman simit almam dedim sözümü dinlemezsen. koptu kıyamet ne var şimdi bu diyalogda yanlış bişey mi dedim.başka tüelü mü davranmam lazım anlamadım gitti. çok zormuş çocuk yetiştirmek yada ben hala öğrenemedim üç yıldır:( bir tane daha olay yaşadık senle haftasonu babaannende; yemek yedircektim sana ,sen de en çok yoğurt çorbasını seviyorsun ışıklı çorba diyorsun, diğerlerinede ışıklı tarhana, ışıklı mercimek diyince genelde yiyorsun. ogünde babaannen mercimek yapmış bizi gidiceğimizi bilmiyordu,bende kızım bak ışıklı mercimek var dedim.yemicem,istemiyorum diye başladın yine bak kızım babaannen bilmiyordu geliceğimizi bundan yapmış çok güzel ,babaannen lafı değiştiriyor bak yersen neler anlatıcam sana ama yok bir kere başladın sen bende başka yemek yok bunu yemen lazım dedim daha çok başladın bu sefer bende ağlıyorsun ,sözümü dinlemiyorsun diye odaya koydum ışık ve kapı açık susunca gelirsin dedim.ama ne çare daha da bi yıktın ortalığı. bi müddet ağladın baktım susacağın yok geldim yanına kızarmışsın artık ağlamaktan aldım seni.konuştuk biraz .ama başka bi olyda yine aynı. nerdeyse hergün güzel güzel konuşuyorum seninle anlatıyorum sözler veriliyor bir daha yapmıcam anne ama ne çare birdaki diyalogda yine aynı. seni ağlatmayı sesimi yükseltmeyi yada ara sıra çok nadir de olsa popona hafifçe bile vurmayı hiç istemiyorum çok üzülüyorum kızdığım zaman bile ama sen de insana başka çare bırakmıyosun ki bebeğim. keşke biraz yardımcı olsan biliyorum daha çok küçüksün ama herşeyi anladığın ,konuştuğun için bunu senden bekliyorum galiba.:(

inşaallah en kısa zamanda inatçılığını bırakan ,lafımı ikiletmeyen ......bir çocuk olursun.seni çok seviyorum bebeğim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder