24 Aralık 2010 Cuma

Turkuazoo

Dün okul gezisindeydin.turkuazoo ya gittiniz.malesef yine ben yoktum yanında.neyseki daha önceden gittiğimiz için resimlerimiz vardı yoksa resimsiz olacaktı bu yazımız .birdahaki gezide gelmeyi düşünüyorum.merak ediyorum seni ,biz yokken nasılsın,arkadaşlarınla ilişkin nasıl,neler yapıyorsun..... bir sürü şey var aklımda.özellikle de resim çekmek istiyorum.ileride sana hatıra kalsın.küçücükken gittiğin gezilerin belgeleride olsun.mutlu geldin yine eve.güzel geçmiş günün öyle dedin:) minicik yüreğinde yaşadığın bu güzel heyecanlar beni de heyecanlandırıyor.büyüdüğünü görmek,kendin olarak birşeyler yapman mutlu ediyor benide.hem seviniyorum büyüyorsun diye hem de hüzünleniyorum doyamıyorum bu küçücük hallerine,merak dolu bakışlarına ,sözlerine...yanımdasın aynı zamanda da değilsin.birey oluyorsun sende.kendi kararların ,duyguların oluşuyor.küçük bebeğim.

bunlar bizim geziden.sizinkinde neler oldu bilmiyorum,çok merak ediyorum:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder