26 Ağustos 2009 Çarşamba

Eslem ayşe ve arkadaşları
Oturduğumuz sitenin parkları,bahçesi çok güzel.kızımla beraber dışarı çıkıyoruz,komşularla piknik yapıyoruz.canım kızım Eslem Ayşe'mde arkadaşlarıyla oynama fırsatı buluyor ve sıcak yaz günlerinin tadını çıkarıyor.okadar hareketli ki peşinden koşmaya yetişemiyorum ve artık büyüdüğü için koşmuyorum sadece gözlemliyorum.öyle daha mutlu olduğuna inanıyorum çünki.kendi başına özgürlüğün tadını çıkarıyor;tabi benim gözetimim altında.gözümün öünden bir saniye bile ayırmıyorum.nereye gideceği hiç belli olmuyor hınzırın:)bi bakıyorum köpeklerin peşinde bi bakıyorum büyük kızların...gözlerim yoruluyor artık onu takip etmekten ama yinede mutluyum.çok şükür Allah'a ki koşacak gücü buluyor,bi rahatsızlığı ,hastalığı yok.Elhamdülillah.







poz vermeye bayılıyorsun bebekliğinden beri bende senin resimlerini çekmeye bebeğim benim:)


bunlarda senin en yakın arkadaşların.Sudenaz,(kardeşi)Berkin,Eslem Ayşe,ve peşinden bir saniye bile ayrılmadığın Melike(okadar çok seviyorsunki gidince için için ağlıyorsun:) canım benim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder