17 Ağustos 2009 Pazartesi

Güzel günlerimiz

seninle günlerimiz çok güzel geçiyor.Evcilik oynuyoruz sen benim annem oluyorsun,yemek yediriyorsun, uyutuyorsun ,dışarı çıkarıyorsun:) (canım kızım benim ya şimdiden annelik duygusu varr içinde bebeğim benim).Şarkı söylüyoruz beraber.Ayla Dikmen'in anlamazdın şarkısını çok güzel söylüyorsun,herkes hayran;çocuk şarkılarından anne karnım acıktı,birgün birgün bir çocuk,temizlik(ellerim tombik tombik),mimi mini bir kuş.çok havalara giriyorsun sanatçı gibi,bi kaprisler ... çok tatlı oluyorsun yicem geliyor seni fıstık ya.kelime bulamıyorum artık nasıl sevsem seni diye öyle tatlısın ki bitanem benim.oyuncaklarınla oynuyoruz hafıza oyunları ,el becerileri maşaaallah çok başarılısın çok şükür. hafızan süppperrr. hiçbirşeyi unutmuyorsun.bir ay önce olan bir olaydan küçük bişey gelse aklına hemen aaa annne böyle olmuştu dimi diye söylüyorsun bana bazen ben bile hatırlayamıyorum düşünmem gerekiyo.maşaallah sana.en basit geçen hafta siteden çıkarken çalışma varmış güvenlik geri çevirdi. bu hafta çıkarken aynı yoldan gittik yine baba ordan çıkmasana çalışma vardı dedin şok olduk.baban sen mi söyledin diye bana sordu:)aferim sana hep böyle zeki ve güzel hafızalı olursun.parka gidiyoruz bisikletine biniyoruz . kelebeğin var onu sürüyorsun. dışarda çok mutlu oluyorsun (her çocuk gibi)canım benim.bu akşamlık bu kadar yeter.geç oldu .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder