17 Ağustos 2009 Pazartesi

Yeni başlıyoruz...
Blog oluşturma işinden daha yeni haberim olduğu için hamilelik ve doğum yazılarımı yazamadım:( Ama yinede geç kalmış sayılmam diye düşündüm.Allah'tan kızımın diğer maceralarını yazmak için bi' defter almıştım. burayada büyüklük maceralarını yazarım inş.
Üç yaşına yaklaşırken...
epey yol aldık.Koskoca üç yıl.Nekadar çok şey yaşadık kızımla beraber.İyi ve güzel şeyler hepsi.Zaman zaman yaş geçişlerinden dolayı problemlerimiz oldu ama hepsi güzel şeylerdi.Çıldırdığım ona kızdığım dönemlerde oldu ama yinede onu çok seviyorum canım kızım Eslem Ayşe'm benim.Seni yetiştirirken kendimde yetştim aslında,20 yaşımdaydım seni doğurduğumda.Hiçbir bilgim yoktu çocuk nasıl yetişir diye,kitaplardan komşulardan,tecrübelerinden öğrendim öğrenmeye çalıştım .Çünkü insan hergün yeni bişeyle karşılaşıyor ve öğreniyor.Yani aslında güzel bişey anne olmak hep yeni bişey öğrenmek seninle büyümek seni büyütmek:)SENİ SEVİYORUM İYİKİ VARSIN.

2 yorum: