24 Eylül 2009 Perşembe

Tatil devam ederken;

Tatile gitmeyi her açıdan çok seviyorum.özellikle senin için. öyle iştahla yemek yiyosunki;tabi bunda açık havanın büyük bi'etkisi var .ama ne olursa olsun yiyorsunya nasıl rahat ediyo içim .köyde bol bol köy susamı yedin kahvaltıda.vişne reçeli ve ekmek favorin oldu.canım kızım benim .



tabi reçel de ev yapımıydı.elimden geldiği kadar yediklerine dikkat etmeye çalışıyorum. ev yapımı yiyecekler yedirmeyi tercih ediyorum. başka türlü içim rahat etmiyor çünkü.


köye geri dönelim biz.köyde bide çeltik tarlaları var yeni ekildiği zaman gölet gibi bi' görünyü oluyor biraz daha büyüdüklerinde de yemyeşil bi görüntü oluyor bayılıyorum bu görüntüye süpperr ya....(arabayla geçerken ancak bu kadar çekebildim.)

deniz kenarında bir poz.babanla beraber böyle resimler çekmek çok güzel oluyor canım kızım.

bunlarda babanın halası ve dayısı. yani büyük hala ve büyük dayı .onlarda köyde yaşıyorlar köye gidince onlarıda ziyeret ediyoruz. bu arada babanın dayısıyla halası evli. biraz ilginç ama güzel. çünkü onlara gidince çok rahat oluyor iki taraftan da akraba oluyolar ya ondan.Hamiyet hala ve Bilal dayı...onlarında bahçeleri çok güzel hele bi armutları var tadından yenmiyo ,o kadar güzel işte. elma ,erik,şeftali ağaçlarıda var ve bir sürü çiçekleri.(masadaki eriklerde bahçeden:) köy çok güzel ,iyiki var.çok şükür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder