31 Ekim 2009 Cumartesi


böyle gözlerin kapalı pozu sen verdin.bu aralar da resim çekmeye ve böyle pozlar vermeye merak sardın .sanatçı kızım benim:))



36. Ayımız...


Bebeğim, artık üç yaşındaşın.kocaman oldun.artık çok net konuşuyorsun(uzun zamandır,18.ayında başladın konuşmaya:),herşeyi anlıyorsun,yemeğini kendin yiyorsun,üstünü çıkarıp giyebiliyorsun,tuvalete kendin gidebiliyorsun,hatta poponu silip,sifonu çekip ellerinide yıkayabiliyorsun.(sadece kendin istediğin zaman ama)ayakkabılarını kendin giyiyorsun,yemekten sonra ellerini,ağzını yıkayıp;dişlerinide fırçalıyorsun,kendi çapında çamaşır katlayıp asıyorsun,su bidonunun üstüne çıkıp mutfağın ışığını yakıp yapmak istediğin birşey varsa yapıp ;ışığı kapatıp geri geliyorsun.geçen gün baban hadi kızım bana bi'su getir dedi,sende gayet ciddi gittin ışığı yaktın buzdolabını açtın( ben mutfak dolabından su bardağı alıyorsun sandım)ve bir şangırtı ve bi bağırtı koptu koştur koştur geldin,su şisesini elinden düşürmüşsün ve su dolu şişe tuzla buz oldu.hiç bişey demedik.baban ben de seni çok büyüdün sandım kızım ya afedersin dedi çok üzüldü sen hayal kırıklığa uğrarsın diye.sonra hep beraber temizledik sen şarjlı süpürgeyi getirdin baban kuru bezleri ben de sildim:) aferim sana .o cesareti sana verebilmişim demek.bir aferimde bana:)


çok nadir kendin uyudun,ev kapısının kilidini açıp kapatabiliyorsun,şeker dedenle babaannenin çiçeklerini suluyorsun her cumartesi (şeker deden öğretti:)

bide benim kızacağım bişey yapıyorsan gizli gizli alıp odana gidiyorsun kapıyı kapatıp arkasına geçiyorsun. girmiyeyim diye:) seni uyanık seni:)

salonda çerez,meyve yiyeceğimiz zaman bana yardım ediyorsun tabakları taşıyorsun,toplarkende yardım ediyorsun benim akıllı ,becerikli kızım.

koltukların üzerindeki yedek yastıkların yerini değiştirdiğim zaman çok kızıyorsun ilk koyduğum şekilde koyuyorsun hep nasıl unutmamışsın canım ya.anne öyle koyma demedim mi sana...

senden bir şey istediğim zaman getirebiliyorsun:)

hiç bir şeyi unutmuyorsun maşaallah sana:) birkaç ay önce olmuş olayı bile hatırlayıp anlatabiliyorsun.bazen küçük bi ayrıntı oluyor olayla ilgili hemen aaa anne böyle olmuştu dimi diye anlatıp onay bekliyorsun.canım kızım benim.
daha aklıma gelmeyen bir sürü şey ....
ne çok büyümüşsün öyle nerdeyse farkına varamadan:)
kardeş mi yapsak ne....
ay yok yok...
yapamayacağım...
daha çok küçüksün....
cesaret edemiyorum; hem sana doyamadık daha bal kaymağım benim....:)
(sen çok istiyorsun ama bebeğim kardeş için daha çok miniksin :)

4 yorum:

  1. kardes ıstıyoruz. tam zamanı :))

    selen

    YanıtlaSil
  2. yok selencim ya allah çok isteyenlere ve olmayanlara nasip etsin inş.:)

    YanıtlaSil
  3. önce okula başlasın, kendini kurtarsın ki anneciği iki çocukla yıpranmasın :)

    Çok tatlısınız sizi seviyorum ...

    YanıtlaSil
  4. iyi dilekleriniz için çok teşekkürler. isminizide yazsaydınız çok iyi olurdu:)

    YanıtlaSil