31 Ekim 2009 Cumartesi

Havai fişekler...







sanırım üç yıldır 29 ekimde boğazda müthiş bir gösteri oluyor geçen sene evden izlemiştik ama bu sene gittik.bugün gideriz belki dedim izlemeye.


dedik ya bir kere akşam oldu anne gitmiyor muyuzlar başladı ,haberlere baktık daha vermiyorlar baban hemen intenetten araştırdı 19.00 da başlıyormuş ;saat 18 .56 apar topar koştur koştur çıktık evden .kız kulesinden ortaköye kadar izlenebiliyormuş biz de en yakın olbileceğini düşündüğümüz beşiktaşa gitmeye karar verdik.çağlayandan gittik.yolda eslem ayşe beste falan yaptı yine cum-cum-cumhuriyet.cum-cum-cumhur başkanı.şaşırdık bizde.hiç öğtermediğimiz bi' şeyi ,ne olduğunu bilmeden ne güzel mırıldanıyordun canım kızım.bebeğim.neyse yola döneyim ben trafik açık hiç birşey yok yaklaştıkça trafik arttı saat 19.20 falan oldu hala bişey yok neyse geldik baban park etmeden indirdi bizi ve indiğimiz gibi başladı .böyle birşey olamaz ya nasıl müthiş birşey...hiç bu kadar havai fişeği bir arada görmemiştim.bitmiyor,bitmiyor,bitmiyor....nasıl bir şeydir çözemedim havai fişekler patlarken ay ve yıldız şeklinde patladı.şekil şekil çeşit çeşit renk renk....

eslem ayşe şok oldu aynı zamanda mulu da oldu o mutlu olunca bizde mutlu olduk. canım benim.
iyiki gittik...


iyiki bu gösteri vardı ...

iyiki aşkım vardı.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder