14 Ocak 2010 Perşembe



İnaz...

Bir inazdır gidiyor uzun zamandır.hayali bir arkadaş ama sanki yanımızda her an.normal olduğunu söylemişti psikolog.' dünyasına girin, sakın öyle biri yok demeyin.zamanla bırakır' diye.bizde öyle yaptık ama bu iş gittikçe çığrından çıktı bütün suçlar inaza atılır oldu.'niye yaptın kızım' diyorum 'inaz öyle dedi 'diyorsun. inazda yemiyor,inazda vuruyor,vs.....hatta zamanla komşunun kızı melike'ye atılır oldu bütün suçlar:)) çok şükür bu aralar daha az inaz diyorsun.inş. zamanla tamamamen biter.( inaz isminide ;anlamazdın şarkısını söylerken bizim cadı ,kaderede inazmazdım diyordu, sanıyorum ki ordan buldu zaten ondan sonra çıktı bizim inazda:))

geçti geçecek derken yenileri eklendi hayali arkadaşlara.nekçi,nin,çin ve birkaç isim daha.kreşte çözüm olmadı hala devam ediyorlar.eskisi kadar değil ama hayatımızda olmaya devam ediyorlar.hatta geçen gün(4 mayıs 2010) sinemaya gidiyorduk yolda'anne nekçi ve inaz da geliyor,sen bana kardeş yapmıyorsun ya bende onları annelerinden ödünç aldım' dedin ve sonra benim elime verdin ve sık sık' nerdeler ,elindeler dimi' yol boyunca sorup durdun hayali arkadaşlarını:)

aklıma ne geldi biranda; sıtkı amcamlara gitmiştik,eve dönüyorduk sen selen'in odasındaydın seni çağırmaya geldi gidiyorsunuz diye, sende karanlıkta yastığın altında inazı arayınca kızın ödü patladı ne görüyo bu böyle diye telaşla yanımıza geldi.biz olayı bildiğimiz için kahkaha :)attık ama biraz düşününce korkutuyorsun bazen beni de:) canım benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder