14 Ocak 2010 Perşembe

Çiçeklerim.....
bir menekşeyle başladı herşey...
saadet hala ve hülya halanın verdiği bir menekşe.
baktım güzel duruyor ,sevdimde başka birşeyle ilgilenmek hoşuma gitti.
derken küçükama sıcak balkonumuz için sardunyalar geldi.renk renk.
daha sonra kayınvalidem baktı bu meraklı çiçeklere yetiştirdiği menekşelerinden verdi.
çanakkale'ye gittiğimizde hülya halam cam güzeli,yılbaşı çiçeği,ve yapraklı büyük bir çiçek daha ekledi benim listeye.
en son bu yaz hamiyet halanın bahçesinden aldığımız sarkan çiçeklerle son buldu bizim macera.çünkü koyacak yer kalmadı:)
ama çok güzel oldu.balkonumuz ve evimiz.annem bile şaşırdı sen de var mıydı bu çiçek merakı diye.
ne bileyim varmış demekki menekşeler de ortaya çıkardı.
iyide oldu.üretebildiğimi gördüm.yeni şeyler meydana getirmek.
hatta kopan yaprakları filizlendirip arkadaşlara bile verdim.
abarttım biraz ama eğlenceli bir şey.meşgale oluyor insana.kafa dağıtmak için süpper.
hatta teyzem rizeden maydanoz tohumu getirmişti ,köyden de toprak almıştım.onlarıda bir güzel ektim.çıkmalarını sabırsızlıkla bekledim kırk günde çıkıyorlar.şimdi mini mini maydanozlrımda var balkonumda...
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder