15 Ocak 2010 Cuma

Söyleyipte söyliyemediklerin:))

Canım öyle tatlısın ki,seni okadar çok seviyorum ki sana kızarken bile seviyorum çünkü yemin ediyorum hiç kızmak istemiyorum hem de hiç.bir kere bile ama öyle bunalıyorum ki bazen mecbur kalıyorum.mecbur bırakıyorsun.ama yinede çok seviyorum seni . benimsin çünkü canımsın ,birtanemsin,bebeğimsin.ne kadar kızsada insan annelik var işin ucunda....


gelelim asıl konuyo.senin söyleyipte söyliyemediklerine.....

bilgisayar: bilgiyas-bilgiyasar

sıtkı amca:sıkmı amca(babanın amcası)

aşk:akş

biraz daha:biraz daha daha(bir yere gittiysek biraz daha daha kalalım ,tv.izliyorsanbiraz daha daha izliyim anne:))

ayrılık: aayılık

saklanalım:saknanalım

inanmazdım:inazmazdım( anlamazdın şarkışı ilk çıktığı zamanlarda)

şevval:şeffal(kreşteki arkadaşın)

şimdilik aklıma gelenler bunlar,sen söyledikçe ben yazacağım inşaallah:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder