15 Ocak 2010 Cuma

Keyif...

böyle güzel anları seviyorum başbaşa.ama üçümüz.insanın hayatına girdi mi bir kere çıkmıyor,çıkmasında zaten(inş.) onsuz bi'şey yapmak istemiyor insan.her anında her olayda yanında olsun istiyor.en azından ben öyle düşünüyorum.onsuz bişey yapmak istesem aklıma geliyor hemen eslem ayşe neolacak? bırakmak istemiyorum.ama sanırım bazen gerekiyor yanlız kocacınla,sevgilinle bir yerlere gitmek bir şeyler yapmak.ama sadece zorunlu anlarda bir veya iki kere bırakmışızdır oda onun gelemeyeceği gibi yerlere gitmemiz gerektiği için.inşaallah bir gün kısmet olur başbaşa birşeyler yapmak. her zamanki gibi o akşam da beraberdik evimizde. babasıyla bir ara dışarı çıkmıştı onlar gelene kadar kesteneleri çizdim ve yenecek kıvama getirdim.geldiklerinde hazırdı. üçümüz başbaşa kestane keyfi yaptık.iyide oldu:) canlarım benim.sizi çok seviyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder