26 Ocak 2011 Çarşamba

Gülen şirin yüzler....







Bügün gülen yüz günü.çocukların olumlu davranışlarını pekiştirmek olumsuzları da olumlu yapmak için böyle bir uygulamaları var.güzel bir uygulama bence.her hafta düzenli olarak çizip kesiyoruz ,arkasına olumlu yaptığın bir davranışı yazıp gönderiyoruz.öğretmen de sınıfta herkesinkini okuyor.kiminki okunursa alkış alıyor ve bu da senin çok hoşuna gidiyor.
bu haftaki yazıyı sen seçtin.'anne yatağımı topluyorum ya onu yaz dedin' ben de yazdım tabi.kırarmıyım hiç güzel kızımı.arabada giderken de babana 'inşaallah gülen yüzler okunuyordur yetişiriz;yatağımı topladığımı herkes duyar' demişsin.buradan da sevgili baban bu gülen şirin yüzlere çok önem verdiğini,güzel şeyler yazmamız gerektiğini,senin daha çok mutlu olman için istedi.
o'nu da kırmadım 'tamam canım'dedim.siz isteyin ben yaparım.mutlu mutlu yaşarız:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder