24 Ocak 2011 Pazartesi

Oyuncak günü

bugünlerde revaşta olan konuşkan süpürgesi:) çok şeker bişey arada bende çalıştırıyorum:);'hadi şu toz yumaklarını avlayalım','haaahaaa tertemiz oldu' 'bu temizlik beni yordu 'gibi cümleler söylüyor.
Her pazartsi oyuncak günü.her hafta sevdiği bir oyuncağını ya da sevdiği bir şeyi okula götürüyor.ama onun için çok değerli olan ,kırılacak,zarar görecek gibi olanları değil.o an canı ne isterse onu.oyun hamurlarından götürdü iki hafta üst üste.okul dönüşü 'anne; çantamda hamur(bir kaç sefer bazı eşyalarını bırakıp geldiği için.bu sefer getirdim demek istedi),şeffal'e (en sevdiği arkadaşlarından)verdim,paylaştım onunla 'dedi.çok zor paylaşan bir çocuk olduğu için böyle şeyler anlatması çok hoşuma gidiyor.büyüyor diyorum kendi kendime ,yaşadıkça ,gördükçe öğreniyor diyorum.
Mutlu oluyorum o'nu böyle yeni şeyler öğrenirken görerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder