19 Ocak 2011 Çarşamba

El becerileri...
Her gün ,her yaptığın,her dediğin,iyice şaşırtıyorsun beni.harfleri yazmaya başladın.çok şaşırdım.ben öğretmedim,okulda da öğretmiyorlar.yazdığını görünce çok şaşırdım ve çok sevindim.sonra anladım ki yazı tahtasının kenarından bakarak yazıyormuşsun.aslında, yani bildiğim kadarıyla öğrenmemen daha iyi.çünkü yanlış öğrenince doğruya çevirmek çok zor oluyor.1.sınıfta sesleriyle öğrenmek daha doğru diye duymuştum. seslerini öğretmedikçe sorun olmaz heralde:)
rakamlarla da aran iyi maşaallah.11-12 ye kadar yazabiliyorsun okul iyi geldi sana:)saymayı çoktan halletmiştik zaten.
el becerilerin de iyiymiş okulda. kesme,yapıştırma.evde de elimden geldiği kadar faaliyat,aktivite yapıyoruz.inşaallah her konuda her zaman başarılı olursun minik kuzum.
işte resimler.....










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder